20071112

witamy nowohuckie.blox.pl

Oto jaką reklamę znalazłem wczoraj w skrzynce...
Mina moja była podobna do tej ze zdjęcia:)
Witamy Marcina w blogosferze! Życzę mu, aby jego blox był tak dobry jak mój blog:) Na razie nie pozwala umieszczać komentarzy (tylko ziomale z bloxa, jak np. nhmaciek mają taką możliwość:P), ale zobaczymy jak będzie dalej. Chcesz się przekonać, jak tam jest? Kliknij mi w nos:)


PS. Jeśli chcesz zamieścić reklamę na tym blogu pisz śmiało na pewno się dogadamy:) Jeśli chciałbyś się oświadczyć na moim blogu (najbardziej imprezowe miejsce w mieście) to dam Ci super rabat:D

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ej to, ze to jest najbardziej imprezowe miejsce w mieście to jest mój tekst!
albo łukasza?
hm.
łotewa.

Anonimowy pisze...

jacek zobaczył się w lustrze :P

Anonimowy pisze...

|pionkwa.blox.pl| ooo i jacenty walenty pisze bloga... a jak wiadomo najbardziej imprezowym miejscem jest WFP - hahaha..wszyscy poprostu pospadali z krzeseł ze smiechu..